Pytania i odpowiedzi

FAQ - często zadawane pytania

1. Jak złożyć zamówienie?
Załóż konto w naszym sklepie internetowym, dodaj do koszyka interesujące Cię produkty, wybierz sposób dostawy i płatności. Zaakceptuj regulamin i oczekuj na informację o etapach realizacji Twojego zamówienia.

2. Jakie są metody wysyłki i koszty?
Zamówienia wysyłamy kurierem DPD (15,99zł), istnieje też możliwość odbioru osobistego (0zł). Po więcej szczegółów zapraszamy do zakładki Czas i koszty dostawy.

3. Czy zamawiając kilka produktów za przesyłkę płacę tylko raz?
Tak, bez względu na ilość produktów, za przesyłkę płacisz tylko raz. Zamówienia na kwotę wyższą niż 300 zł wysyłamy GRATIS.

4. Czy po złożeniu zamówienia można dokonać jakiejkolwiek zmiany?
Jeśli nie rozpoczęliśmy produkcji jest możliwość zmiany w zamówieniu, dlatego prosimy o jak najszybszy kontakt.

5. Czy mogę zamówić produkty za pobraniem?
Niestety nie wysyłamy paczek za probraniem.

6. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, ale wyłącznie po informacji emailowej lub telefonicznej, że produkt jest gotowy do odbioru.

7. Gdzie mogę odebrać moje zamówienie?
Zapraszamy do naszej siedziby w Warszawie, na ul. Olesin 43, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

8. Czy ktoś może zaprojektować mi koszulkę?
Tak, istnieje możliwość wykonania indywidualnych projektów każdego produktu. Prosimy o wiadomość na kontakt@bgdpoint.sklep.pl

9. Czy mogę otrzymać fakturę vat?
Tak, przy zamówieniu prosimy o zaznaczenie opcji o fakturze oraz podaniu do niej danych. Fakturę wysyłamy elektronicznie na adres emailowy podany przy rejestracji.

PONIŻEJ ZNAJDZIESZ NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE Z NASZEGO REGULAMINU:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl